Sidor

måndag, april 29, 2013

Orange on the Runway





Något av det roligaste jag vet att handla i New York är träningskläder! Det finns ett sånt kul och annorlunda utbud och har man tur kan man göra riktiga fynd, som min nya vindjacka jag hittade för $25! Efter att bara ha sprungit i svarta löpartights och fleece hela vintern är jag glad över att äntligen kunna börja ha på mig mina färgglada träningskläder på löprundorna!


I love shopping for workout clothes in New York, like this new windrunner jacket I bought now that I was there! After only wearing my black tights and fleece when running outside this winter I'm happy to finally be able to take my colorful workout clothes out for a run!









Photos taken by Annika Lagerqvist, 50syaf.blogspot.se 


Jacket AvalancheTights NikeShoes MizunoSunglasses bought on Lenox Avenue in Harlem




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar