Sidor

söndag, mars 03, 2013

Say yes to the Skirt



Okej, så jag har väldigt sällan på mig kjol eller klänning, fast än jag egentligen älskar det! Jag gillar att skylla på det svenska klimatet, jag menar när termometern går under noll grader känns bara inte tunna nylonstrumpbyxor så frestande....Eller, så är det helt enkelt så att jag bara inte är van vid det! Hur som helst, nu när våren börjar närma sig finns det inga ursäkter, jag ska verkligen försöka ge kjolar och klänningar en chans! 



I rarely wear skirts and dresses, altough I love them! I like to say it's because of the Swedish weather, I mean when the thermometer shows temperatures below zero, pantyhose just doesn't look tempting....Or, maybe it's simply because I'm just not used to it? 
Either way, with spring coming up there are no excuses, I'm going to embrace skirts and dresses with open arms!










I was wearing

Coat Carolina Herrera (second hand)
Skirt Zara
 Boots Ask
Sunglasses Prada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar