Sidor

torsdag, september 25, 2014

Croissant for Breakfast


Idag åker jag äntligen till baguettens huvudstad! Sen första gången jag såg senaste säsongens Paris Fashion Week avsnitt av the Rachel Zoe project har jag längtat efter att få uppleva Paris. Bland mycket annat ser jag så fram emot att få spana in och inspireras av streetstyle vimlet utanför Carrousel du Louvren...Men kanske mest av allt, få äta baguette och croissant till frukost! 
Så häng med mig på Instagram! Och om det är någonstans i Paris du ätit the pain au chocolat of your life? Let me know! 

Translation
Today I'm finally going to the baguette capital! Since I saw the latest seasons Paris Fashion Week episode of the Rachel Zoe project I've been longing to see Paris. Among many things I'm so looking forward to see some inspiring streetstyle outside Carrousel du Louvren...But maybe most of all, eat baguette and croissant for breakfast! 
So join me in on Instagram! And if there's anywhere in Paris you've eaten the pain au chocolate of your life? Let me know!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar