Sidor

fredag, juni 13, 2014

Brownie, Cookie dough, Raspberry swirl



Detta var första dagen i år jag äntligen kunde gå ut i mina favorit sommarklackar! Och vilket bättre ställe att groova loss i dom på om inte vid en skejtramp? ;) Nej men dessa har blivit mina favoriter just för att det har den där perfekta kilklacken, trots att den är så hög klarar man ändå en hel natt på dansgolvet!

Under hösten har jag haft den här klänningen tillsammans med ett par svart/mönstrade nylon knästrumpor (vet inte hur många år dessa hängt med nu men de bara funkar till i princip varenda klänning och kjol i min garderob!) och pumps. Fast denna kombon verkligen lyfte klänningen och gav den en mer lättsam, lekfull look.

Just denna outfit väckte också varma minnen ifrån en utav mina störtsa modeinspirations resor, Milano 2011. Jag blev så inspirerad av de italienska kvinnornas sätt att bära neutrala färger. Fascinerad över hur de till exempel kunde bära beige från topp till tå och ändå göra det till en sådan statement look!


Shoes Prada
Necklace H&M
Bag H&M
Sunnies Beacon's Closet, Brooklyn NY 

Photography by: Annika Lagerqvist




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar