Sidor

lördag, juni 22, 2013

Sporty Spice



Denna jackan köpte jag på Zara ihop med en lite finare byxa i början av våren men än så länge har jag bara använt den kombon en gång! Så istället för att köra på ett säkert kort och att ta en windrunner jacka till mina löpartights och sweatpants slängde jag på mig denna. Och det gav jackan en helt annan edge! Den fick en lite mer cool, sporty chic vibe som jag verkligen gillar. Plus att det också gav träningsbyxorna ett litet ansiktslyft! Sen så kunde jag ju ändå inte låta bli att låta min Nike windrunner följa med på ett hörn ;)


Bought this jacket at Zara together with a nicer pant in the beginning of spring, but I only used that combo once! So instead of going with my usual choice and wear a windrunner jacket together with my running tights and sweatpants I throwed on this one. I really like how it gave the jacket more of a cool, sporty edge and it's such an easy way to also give new life to the training pants! 









I love a big statement earring!


My favorite running/training shoes at the moment!

Photography by: Annika Lagerqvist, 50syaf.blogspot.se


I was wearing

Jacket and Top Zara
Sunglasses Prada
Earrings bought in Harlem, New York
Ring So Good, New York
Windrunner jacket, Tights and Shoes Nike
Sweatpants Adidas










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar